سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریزش 6.5 درصدی قیمت بیت کوین تنها در چند دقیقه

با رشد مجدد قیمت بیت کوین و عبور قیمت از مرز 28.000 دلار قله ی قیمتی جدید ایجاد شد تا رالی صعودی همچنان ادامه داشته باشد. قیمت این رمز ارز اکنون به قله ی 28.400 دلاری رسیده است که رشدی بیش از 10 هزار دلاری در محدوده ی ماه جاری در قیمت شاهد بوده ایم.

تغییرات قیمتی بیت کوین نشان می دهد که قیمت در روز یکشنبه با رشد چشمگیری همراه بوده است و در عین حال افت قیمتی بزرگی نیز پس از رسیدن به سقف قیمتی 28.400 دلاری رخ داده است. با رشد حدود 15 درصدی در 2 روز و رسیدن به محدوده ی بالای 28 هزار دلار فشار فروش تنها در عرض چند دقیقه باعث ریزش قیمتی بیش از 5/6 درصدی بیت کوین و افت قیمت به ناحیه ی 26.600 دلاری شد و در حال حاظر قیمت در محدوده ی 27.200 دلاری در حال درجا زدن می باشد.

بدین ترتیب ارزش بازار بیت کوین امروز از ناحیه ی 500 میلیارد دلار عبور کرد. همچنین به نظر می رسد دوشنبه شاهد بزرگترین گپ در تاریخ قیمت معاملات آتی بیت کوین باشیم.

پس از عبور از سطح 24.000 دلاری، عملا در ناحیه ای از قیمت قرار داریم که معامله گران  ناحیه ی بخصوصی برای فشار فروش و مقاومت در آن متصور نیستند و شکل گیری صفوف فروش بیشتر بر مبنای هیجانات بازار می باشد و از قبل قابل تحلیل نمی باشند. اما داده های بدست آمده از سفارشات نمایانگر آنست که محدوده مقاومت ذهنی 30.000 دلاری ناحیه ی تجمع سفارشات فروش بوده که افت ناگهانی قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه در بازار امروز نیز می تواند نمایانگر امکان اصلاح قیمتی به نواحی پایین در حدود 19.500 دلاری در صورت تشکیل فشار فروش باشد.

http://didcoin.net