سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جی پی مورگان : خرید کمپانی مس میوچوال نشانگر رشد تقاضا برای کریپ

پیش از این در گزارش هایی به ارقام سرسام آور احتمالی در صورت میل کمپانی های بیمه و صندوق های بازنشستگی به سرمایه گذاری در بیت کوین، اشاره شده بود. حتی با یک سرمایه گذاری بسیار کوچک توسط کمپانی های بیمه و صندوق های بازنشستگی، اتفاقی بسیار بزرگ برای بیت کوین رقم خواهد خورد. در برآورد های بانک جی پی مورگان با سرمایه گذاری 1 درصدی بیمه ها و صندوق های بازنشستگی آمریکا، اروپا و ژاپن، رقمی حدود 600 میلیارد دلار به سمت بازار کریپتوکارنسی ها روانه می شود.

استراتژیست های جی پی مورگان می گویند، مس میوچوال با خرید 100 میلیون دلاری خود روی بیت کوین، عملا نشان داد که تقاضا برای کریپتوکارنسی ها بیش از پیش در حال افزایش می باشد. در گزارش های تحقیقاتی استراتژیست های این غول بانکی نیز آمده است که مقبولیت بیت کوین از شرکت های خانوادگی و سرمایه گذاران ثروتمند فراتر رفته و در حال جذب شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی می باشد.

در گزارشی از بلومبرگ نیز گفته شده است که بعید است بیمه ها و صندوق های بازنشستگیسرمایه گذاری حجیمی روی بیت کوین انجام دهند، اما حتی یک حرکت سرمایه ای کوچک توسط آنها می تواند تاثیر بزرگی بر بازار کریپتوکارنسی ها بگذارد.

همانطور که گفته شد با سرمایه گذاری 1 درصدی این موسسات در آمریکا، اروپا، انگلستان و ژاپن، برروی کریپتوکارنسی، 600 میلیارد دلار تقاضای جدید وارد بازار کریپتو ها می شود که تقریبا یک و نیم برابر ارزش بازار فعلی بیت کوین (427 میلیارد دلار) می باشد.

استراتژیست های جی پی مورگان می گویند اقدام مس میوچوال تنها جزئی کوچک از تصویری بزرگ می باشد که احتمالا در سال های آینده با ورود دیگر کمپانی ها تکمیل خواهد شد. همچنین مس میوچوال در مورد این اقدام می گوید که این سرمایه گذاری جزئی از یک استراتژی بزرگتر می باشد که هدف آن دستیابی به “حضور در اقتصادی در حال گسترش از دنیای دیجیتال با ریسکی سنجیده و معنی دار” می باشد.