سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزی دیگر با رکورد قیمتی دیگر – بیت کوین در قله ی 24.000 دلاری

با یک جهش قیمتی دیگر بیت کوین به قله ی قیمتی 24.171 دلاری در بایننس دست پیدا کرد تا با نوسانات قیمتی آخر هفته ی خود نشان دهد گاوها همچنان قصد تسلیم مقابل خرس های بازار را ندارند. با تلاطم قیمتی بالا، سقف قیمتی قبلی به راحتی شکسته شد و سقف جدید بوجود آمد هرچند که با توجه به داده ها فروشندگان در ناحیه ی 24.000 دلاری اوردرهای فروش خود را تنظیم نموده اند و این ناحیه در حال حاظر مقاومت روانی قیمت می باشد که توسط گاوها مورد حمله قرار گرفته است.

حرکت فعلی قیمت بیت کوین در ادامه ی روندی می باشد که در طی هفته های اخیر شکل گرفته است. در طی این هفته ها حرکت های اصلی قیمتی بجای آنکه در طول هفته رخ دهد، در آخر هفته ها شکل می گیرد (شنبه و یکشنبه ی ما). در روزهای اخیر بسیاری از تریدرها نسبت به شرایط بازار هشدار هایی می دهند که بسیاری از آنها بر روی حمایت قیمتی بیت کوین متمرکز می باشند. در حال حاظر حمایت اصلی قیمت بیت کوین به مراتب پایین تر از قیمت فعلی بوده و در حدود 18.500 دلار قرار دارد که در صورت اصلاح قیمت احتمالا باید منتظر رسیدن قیمت به این ناحیه باشیم.

ون د پوپ، یکی از تحلیلگران بازار کریپتو می گوید:

چنین رالی عمودی قیمتی مدت طولانی ای نمی تواند دوام بیاورد. بنابراین بالاخره اصلاح قیمتی ای در کار خواهد بود. هرچند که حدس زدن زمان آن کار هیچ کس نیست و بیت کوین می تواند به راحتی تا 30.000 دلار حرکت کرده و سپس یک اصلاح 30 درصدی داشته باشد