سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احتمال رشد ناگهانی قیمت رمزارزها در 2020

دیفای ها مبحث داغ ماه اخیر بوده اند اما در همین زمان احتمال حرکت صعودی قیمت دور از ذهن نیست. در همین حین مردم با توجه به اخبار اتریوم و دیفای ها، دیگر راجب بیت کوین حرف نمی زنند. در گذشته بیت کوین به عنوان پرطرفدارترین و شناخته شده ترین کریپتو به منظور حرکت های صعودی خود دوره هایی را پشت سر می گذاشت. با هر اقبال عمومی به کریپتوها، بیت کوین به عنوان اولین و ارزشمندترین کریپتوی موجود در بازار، از رشد قیمتی قابل توجهی بهره مند می شد.

در حال حاظر حضور آلت کوین های مختلف موجب تشکیل گستره ای از اخبار مختلف شده و از همین رو تازه واردهایی مثل دیفای ها توجه بالایی را به خود جلب نموده اند. حتی آلت کوین ها نیز با قیمت های جذاب این روزهایشان و حرکت رو به بالای اتریوم و خروج از اصلاح، توجه ویژه ای به خود جلب نموده اند.

ارزهای جدیدی همچون یونی سوپ (UNI) و یرن فایننس (YFI) بازار را با سودهای رویایی خود تحت سلطه درآورده اند. در همین حین اکثر آلت کوین ها با افت قیمت مواجه بوده اند اما نه در حدی که شروع روند نزولی را شاهد باشیم. تداوم این روزهای خوب برای آلت کوین ها بیشتر در سایه ی دیفای ها رخ داده است. هرچند که تجسم یک روند صعودی ناگهانی در آینده ی نزدیک دور از انتظار نمی باشد.

با توجه به شرایط متصور در بازار رمز ارزها احتمال رشد ناگهانی قیمت ها در بازار کریپتو و به تبع آن رسیدن قیمت بیت کوین به 20.000 دلار دور از ذهن به نظر نمی رسد. البته به منظور تحقق این هدف ابتدا باید مقاومت 12.000 دلار شکسته شده و قیمت مدتی بالای آن تثبیت شود. همچنین رسیدن قیمت به 20.000 دلار به معنای نوسان قیمت در این حدود نمی باشد و امکان نزول قیمت به مقادیر پایین تر پس از آن وجود دارد.